Polityka Prywatności | Regulamin Sklepu
Regulamin Sklepu www.jubiler-warszawa.com.pl
§1 Postanowienia Ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem sklepu internetowego www.jubiler-warszawa.com.plW szczególności warunki zawiązywania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego.Właścicielem serwisu jest Pracownia Złotnicza Marek Sikorski 01-859 Warszawa
Ul. Kasprowicza 15, NIP 118-004-71-61 Regon 011081719. -
Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
-
Sprzedającym ? należy przez to rozumieć sklep internetowy www.jubiler-warszawa.com.pl;
-
Kupującym ? należy przez to rozumieć, osobę składającą zamówienie w sklepie internetowymwww.jubiler-warszawa.com.pl jako konsument w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
-
Sklepie internetowym ? należy przez to rozumieć platformę sprzedażową www.jubiler-warszawa.com.pl.
-
Sklep internetowy umożliwia zakup oferowanych produktów 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu, w postaci biżuterii wykonanej ze srebra, złota oraz innych metali i kruszców szlachetnych.
§2 Warunki zawierania umów (składania zamówień)
-
Warunkiem skorzystania z usług świadczonych przez sklep internetowy jest uprzednie zapoznanie się z udostępnionymi na stronie sklepu internetowego: opisem produktu, cennikiem a także wszystkimi postanowieniami niniejszego Regulaminu.
-
Podane ceny określone są w walucie polskiej (PLN), z uwzględnieniem podatku VAT. Do podanych cen należy doliczyć koszty dostawy, których wysokość jest wskazana w zakładce ?koszty dostawy?.
-
Zaprezentowane na stronie wizerunki produktów wraz z ich opisem nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego a zaproszenie do zawarcia umowy.
-
W celu zakupu produktu dostępnego w serwisie, Kupujący wybiera pozycje do koszyka.
-
Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia. Sprzedający w celu weryfikacji danych może kontaktować się także telefonicznie na podany przez Kupującego numer telefonu kontaktowego.
-
Umowa sprzedaży zawarta jest z chwilą wysłania przez Sprzedającego do Kupującego e-maila z informacją o przyjęciu zamówienia.
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
-
dla zamówień płatnych przy odbiorze ? w momencie przyjęcia zamówienia;
-
dla zamówień płatnych przelewem ? w momencie zaksięgowania wpłaty za złożone zamówienie na podany przez Sprzedającego numer rachunku bankowego.
-
Realizacja zamówienia odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
-
Zamówione wyroby są wysyłane za pośrednictwem kuriera. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru w sklepie stacjonarnym Sprzedającego.
-
Kupujący może wybrać formę dowodu zakupu, w postaci faktury lub paragonu. W przypadku chęci otrzymania faktury Kupujący zobowiązany jest wskazać żądane w formularzu dane, niezbędne do wystawienia dokumentu.
-
Istnieje możliwość złożenia przez Kupującego indywidualnego zamówienia na wykonanie biżuterii poprzez kontakt e-mail i ustalenia parametrów przedmiotu, a także ceny. W sytuacji tej nawiązanie umowy następuje w chwili ustalenia wszystkich istotnych okoliczności zamawianego przedmiotu i akceptacji przez Kupującego i Sprzedającego.
-
Cena wysyłki podana przez Sprzedającego obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Koszt wysyłki zamówień, których wartość przewyższa 200 PLN, pokrywa Sprzedający.
-
Zakupiony towar można opłacić:
-
osobiście w sklepie stacjonarnym właściciela serwisu;
-
wpłacając pieniądze bezpośrednio na konto:
PKO BP
97 1020 1097 0000 7202 0004 6938
-
Termin płatności za złożone zamówienie wynosi 7 dni roboczych, po upływie którego zamówienie jest anulowane.
-
Przy każdym produkcie podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia od złożenia zamówienia do chwili wysłania produktów. W podanym orientacyjnym czasie realizacji zamówienia uwzględniane są tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Kupujący może zażądać wysłania niekompletnego zamówienia po uiszczeniu kosztów przesyłki za wszystkie części zamówienia.
-
W przypadku okazania się, iż towar jest niedostępny, Sprzedający niezwłocznie powiadamia o tym fakcie Kupującego, który może zrezygnować ze złożonego zamówienia. Po rezygnacji ze złożonego zamówienia Sprzedający zwraca otrzymaną od Kupującego opłatę za zamówienie na podany numer rachunku bankowego.
-
W przypadku wyrobów jubilerskich wykonywanych na indywidualne zamówienie czas realizacji wynosi od 7 do 20 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Realizacja pozostałych zamówień wynosi od 2 do 7 dni roboczych.
§3 Warunki odstąpienia od umowy
-
Kupujący może w terminie 14 dni od dostarczenia produktów odstąpić od umowy.
-
Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że Kupujący podpisze załączone do produktu odstąpienie od umowy oraz wyśle je na wskazany adres Sprzedającego lub też wypełni formularz odstąpienia dostępny na stronie internetowej Sprzedającego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można także wysłać pocztą elektroniczną na główny adres poczty elektronicznej sprzedającego. Koszt wysłania towaru do Kupującego obciąża Sprzedającego, a koszt odesłania towaru przez Kupującego do Sprzedającego jako bezpośredni koszt zwrotu rzeczy obciąża Kupującego.
-
W przypadku, gdy zwracany towar został przez kupującego uszkodzony ? Sprzedawca może w ramach egzekwowania odpowiedzialności odszkodowawczej obniżyć wartość zwracanej w ramach odstąpienia kwoty odpowiednio do równowartości obniżonej wartości towaru w wyniku uszkodzenia.
-
Nie można odstąpić od umowy bez podawania przyczyn, gdy przedmioty wykonane zostały na indywidualne zamówienie.
§4 Gwarancja
-
Okres gwarancji produktów wynosi 12 miesięcy. Na niektóre produkty okres gwarancji może zostać przedłużony. Okres w trakcie którego Kupujący
-
Gwarancja nie obejmuje ubytków w przedmiotach w wyniku naturalnego ich zużycia, uszkodzeń mechanicznych z winy Kupującego lub dokonanych przez osobę trzecią a także zniekształcenia wyrobu jubilerskiego powodującego wypadnięcie kamienia lub ukruszenie się go z winy Kupującego.
§5 Tryb postępowania reklamacyjnego
1. W przypadku wad lub niezgodności towaru z ofertą, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie Sprzedającego o niezgodności towaru z umową (wadzie fizycznej lub prawnej). Zawiadomienie może nastąpić drogą poczty elektronicznej na główny adres poczty elektronicznej Sprzedającego lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Sprzedającego. Możliwość zgłoszenia reklamacji wygasa po upływie 2 lat od dnia wydania towaru Kupującemu.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
-
imię i nazwisko;
-
adres do korespondencji, wskazane jest podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu przyśpieszenia rozpatrywania reklamacji;
-
przedmiot reklamacji;
-
przyczynę reklamacji;
-
podpis (tylko w przypadku zgłaszania reklamacji tradycyjną drogą pocztową).
-
Kupujący przesyła reklamowany przedmiot na własny koszt (z uwzględnieniem §5 ust. 8 niniejszego regulaminu) na adres Marek Sikorski, 05-092 Warszawa, Ul. Dolna 37/2 lub składa reklamację osobiście dostarczając rzecz będącą przedmiotem reklamacji do Sprzedającego, przez co należy rozumieć sklep prowadzony pod adresem Jana Kasprowicza 15, 01-859 Warszawa
-
Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
-
Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie od daty ich otrzymania, jednak nie później niż 14. dnia od otrzymania zgłoszenia reklamacji.
-
W przypadku pierwszej reklamacji w pierwszym rzędzie oferowana jest możliwość naprawy towaru, chyba że jest możliwe dokonanie wymiany towaru na nowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a jeżeli nie jest to możliwe może zostać zaproponowane obniżenie ceny rzeczy sprzedanej. Jeżeli wada sprzedanej rzeczy jest istotna Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku kolejnej reklamacji lub naruszenia terminu rozpatrywania reklamacji przez sprzedającego Kupujący może żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny sprzedanej rzeczy.
-
O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej ? na adres wskazany przez Kupującego.
-
W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb realizacji reklamacji, a także zwrócić Kupującemu koszty przesyłki.
§5 Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych
-
Sprzedający, jako administrator danych osobowych chroni dane osobowe Kupujących. Podane przez Kupującego dane mogą być przetwarzane wyłącznie dla celów określonych w Regulaminie w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący podaje swoje dane dobrowolnie, posiada możliwość ustalenia jakie dane na jego temat są przetwarzane przez Sprzedającego.
-
Kupujący w każdym czasie ma wgląd do swoich danych, które może poprawiać lub usuwać.
§6 Postanowienia Końcowe
-
Kupujący dokonując zakupów za pośrednictwem Sprzedającego akceptuje niniejszy Regulamin.
-
W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub zostało uznane za nieważne nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień Regulaminu, postanowienie nieważne przestaje obowiązywać, a zamiast niego obowiązują przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U.2014.121 j.t.), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2013.1422 j.t.) oraz odpowiednie przepisy dotyczące regulacji związanych z ochroną praw konsumenta.